Levering & returnering

Extended Beauty Shop bevarer fuldt ejerskab af produkterne, indtil fuld betaling er opnået.

Det er muligt at annullere din ordre, hvis den ikke er blevet sendt. Kontakt os og vi vil hjælpe dig. Hvis din ordre er blevet sendt, skal du returnere produkterne for at modtage en refusion. Fragten vil ikke blive refunderet. Det er ikke muligt at ændre din ordre, når den først er afsendt. Dette omfatter også ændring af farven på et produkt, afbestilling af et produkt, ændring af leveringsadresse eller betalingsmetode. Alle pakker sendes via GLS eller PostNord fra vores lager i København. Din ordre vil blive sendt inden for 3 arbejdsdage efter den er blevet afgivet.

Den normale leveringstid fra pakken har forladt vores lager er:

  • 1 arbejdsdag indenfor Danmark
  • 3 arbejdsdage indenfor Europa
  • 6 arbejdsdage til de resterende destinationer

Hvis ingen er på adressen, når GLS eller PostNord foretager leveringen, efterlades en seddel i postkassen, og GLS eller PostNord tager pakken med igen. Et andet forsøg på at levere vil blive gjort næste dag. I alt tre forsøg på at levere vil blive foretaget. Hvis levering ikke er muligt, vil pakken blive returneret til os. Når du finder GLS eller PostNord beskeden i din postkasse, skal du kontakte dem for at arrangere en anden leveringsadresse, tid eller fortælle dem, at pakken kan efterlades i din baghave osv.

Du kan få din pakke leveret til din arbejdsadresse, hvis dette er bedre for dig. Tilføj blot denne som leveringsadresse. Bemærk venligst, at det ikke er muligt at foretage en levering til en PO-boks.

Fragtgebyret afhænger af din leveringsadresse.

Hvor meget koster fragten?

Vi sender til resten af Europa og USA, og fragtgebyret afhænger af din leveringsadresse og dit købsbeløb. Find din leveringszone nedenfor, og se fragtgebyrerne.

Danmark

Fragtomkostninger: starter fra 60 DKK
Gratis levering over: 500 DKK (gælder ikke møbler)

Resten af Europa og USA

Fragtomkostninger: starter fra 236 DKK

Returneringspolitik

Vi ønsker, at alle vores kunder modtager produkter af høj kvalitet. Hvis der er noget galt med det produkt, du har modtaget, eller hvis din levering ikke er identisk med din ordre (forkert produkt, eller hvis et produkt mangler), bedes du kontakte os via e-mail. Hvis du sender os en e-mail, skal du inkludere så mange detaljer som muligt, herunder dit ordrenummer samt et billede, hvis der er noget galt med et af produkterne.

Hvis du ikke er helt tilfreds med dit produkt, skal du blot returnere det ubrugte produkt (er) i sin originale ubrudte emballage inden for 14 dage efter modtagelsen for en refusion.

Når vi modtager produktet, refunderer vi værdien af det købte produkt, men ikke den oprindelige fragt.
Alle produkter skal returneres i deres originale emballage med al vedlagt dokumentation, og emballagen kan ikke brydes eller på anden måde beskadiges – heller ikke produktet. Ellers vil det ikke være muligt at få en refusion.

Du skal betale for fragten for at returnere varerne, og dette skal ligeledes arrangeres af dig selv. Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager. Sørg for, at du pakker returneringen sikkert for at undgå beskadigelse af produkterne eller kasserne.

Du har altid en 24 måneders garantiperiode, hvis der er noget galt med produktet. Dit krav skal sendes til os så hurtigt som muligt. Hvis dit krav er berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtudgifter.

Sådan returneres et produkt

Bemærk venligst, at når du returnerer et produkt, er det meget vigtigt at angive ordrenummeret samt dit navn og adresse. Uden disse oplysninger vil vi ikke være i stand til at behandle din refusion. Desuden er det nødvendigt med en detaljeret beskrivelse af problemet – hvis du har et krav. Husk at give os en kvittering for dine fragtomkostninger, hvis vi skal refundere dem.

Venligst vedlæg returformularen med de returnerede produkter. Returformularen sendes til dig sammen med din pakke.

Vores returadresse er:

Extended Beauty Shop
Smallegade 52B
2000 Frederiksberg
Danmark

Det kan tage op til 14 dage for os at modtage din returnering, afhængigt af hvilket fragtfirma du bruger. Når vi har modtaget de returnerede produkter, vil vi inspicere dem og behandle refusionen inden for 48 timer.