Vi ønsker, at alle vores kunder modtager produkter af høj kvalitet. Hvis der er noget galt med det produkt, du har modtaget, eller hvis din levering ikke er identisk med din ordre (forkert produkt, eller hvis et produkt mangler), bedes du kontakte os via e-mail. Hvis du sender os en e-mail, skal du inkludere så mange detaljer som muligt, herunder dit ordrenummer samt et billede, hvis der er noget galt med et af produkterne.
Hvis du ikke er helt tilfreds med dit produkt, skal du blot returnere det ubrugte produkt (er) i sin originale ubrudte emballage inden for 14 dage efter modtagelsen for en refusion.
Når vi modtager produktet, refunderer vi værdien af det købte produkt, men ikke den oprindelige fragt.
Alle produkter skal returneres i deres originale emballage med al vedlagt dokumentation, og emballagen kan ikke brydes eller på anden måde beskadiges – heller ikke produktet. Ellers vil det ikke være muligt at få en refusion.
Du skal betale for fragten for at returnere varerne, og dette skal ligeledes arrangeres af dig selv. Varerne er dit ansvar, indtil de når vores lager. Sørg for, at du pakker returneringen sikkert for at undgå beskadigelse af produkterne eller kasserne.
Du har altid en 24 måneders garantiperiode, hvis der er noget galt med produktet. Dit krav skal sendes til os så hurtigt som muligt. Hvis dit krav er berettiget, refunderer vi dine rimelige fragtudgifter.